2 Nisan 2014 Çarşamba

Penguenler / Bugün Tırnagımda Hangi Oje var-52



Tırnaklarıma uğur böcekleri yaptıktan sonra internette gözüme sürekli hayvan desenli tırnaklar takılır oldu. Ben de bunlardan bazı kolay olanlarını yapayım dedim ve sevimli penguenlerde karar kıldım.

Uğur böcekleri için farklı renklerde yapılabilir demiştim ya o yüzden penguenlerimi mor yaptım. Siz hiç mor penguen görmediniz mi yoksa :) bence penguenlere de mor çok yakışıyor :) benim penguenlerim biraz şaşkın oldular ama çok sevimli değiller mi? Bakıp bakıp gülüyorum :)

Uğur böceklerine bakmak isterseniz şuradan alayım sizi :)

Not:

Seçimin yankıları hala devam etmekteyken ve gözümüz kulağımız Ankara'da ve diğer şehirlerdeyken tabi ki oturup bu ojeyi yapmaya uğraşmadım. Seçimden önce yaptığım ve yazısını yazdığım bir konuydu bu. Hayat her şeye rağmen devam ediyor, benim konularım da öyle devam edecek. 

2 yorum: