28 Nisan 2014 Pazartesi

Maybelline Dream Matte Mousse Fondöten



Çok fazla makyaj yapmasam da arada sırada özel durumlarda makyajsız olmuyor. O yüzden birkaç makyaj malzemem vardır, çok fazla alıp biriktirmem. İşte bunlardan bir tanesi maybelline dream matte köpük fondöteni.

Likit ve krem fondötenlere alışmıştık ki aramıza mousse yani köpük fondötenler de katıldı. Uzun zaman önce çıkmış olsalar dahi sanırım pek rağbet görmediler. Kuru ve normal cilt yapısına sahipseniz iyi bir dağılma göstermiyor ve topak topak kalıyor. Zaten köpük fondötenler yağlı cilt yapısındakiler için üretildi sanırım. Kuru-normal ciltliler likit ve krem fondötenlerde güzel bir görüntü elde ediyor ama yağlı bir cildiniz varsa birkaç saat içinde ışıl ışıl bir yüze sahip oluyorsunuz. Fondöten yerinde durmuyor akıyor, makyajınız sabitlenmiyor.

Ben kuru cilde sahibim ve bu fondöteni ilk aldığımda hiç ama hiç memnun kalmadım, yüzüme yediremediğim gibi elimde bile topak topak kalıyordu. Ama sonra cildim kuru olduğu için işe yaramadığını öğrenince makyajdan önce cildimi bir güzel kremlemeye başladım. Yağlı kremler sürdüm ve sonrasında bu fondöteni uyguladığımda çok güzel bir sonuç elde ettim.

Ne çok koyu ne de çok açık bir tene sahibim ellerimden de anlaşılacağı gibi. Sürdüğünüzde kutuda gördüğünüzden daha açık bir renk elde ediyorsunuz. Fondöteni yaydıkça renk açılıyor. Benim rengim “20 Cameo”. Koyu görünse dahi alıp elinizin üzerine sürün alırken, denemeden alırsanız hayalet gibi dolaşabilirsiniz ortalarda :)
Yarı kapatıcı bir yapıya sahip ama yüzde asla kalıp gibi durmuyor, gayet doğal bir sonuç elde ediyorsunuz. Pudranızla da sabitlediniz mi akşama kadar aktı mı koktu mu, parladı mı derdiniz olmuyor. Üstelik çok şık ve kullanışlı bir kabı var. Son damlasına kadar kullanabilirsiniz. Camdan yapılmış olduğu için bitince içine farklı makyaj ürünleri koyarak kullanabilirsiniz.


Kesinlikle her cilt tipi için öneriyorum. Mat olduğu için yağlı ciltliler mutlaka denemeli. Benden söylemesi kızlar :)

Yorum bırakırsanız ve kanalıma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/

2 yorum:

  1. merhaba, benim de cok severek kullandigim bir fondoten. nereden aldiniz acaba? ben yurtdisindan almistim turkiyede bir turlu bulamiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Ben de yurtdışından almıştım ve bu yüzden bitmesinden korkarak kullanıyorum :) eğer görürsem buralarda haber veririm mutlaka :)

    YanıtlaSil