20 Nisan 2014 Pazar

Gelecek Konularım Neler Acaba?



En son gelecek konularım neler acaba başlığında avokado filizlendirmeyi anlatacaktım, bu sürecin uzun bir süreç olduğunu da belirmiştim. Henüz avokadolarımda pek bir hareketlilik olmadığı için o konuyu yazamadım. 

Gelelim yeni bir gelecek konularım neler acaba başlığına. İlerleyen günlerde tabi ki oje desenlerim devam edecek ama sürpriz olarak incir reçeli tarifi vereceğim. Bir kaç senedir incir reçeli yapıyorduk ancak istediğimiz sonucu alamıyorduk maalesef. Bu sene hem tadını, hem rengini tutturduğumuz bir tarif bulunca sizinle paylaşmak istedim. 

Reçeli yaptık ama fotoğraf çekmemiştim. O yüzden yeniden ham incir aldım ve yakında tarifini de fotoğraflarını da paylaşacağım. Eğer zaman bulabilirsem bu hafta içinde yoksa önümüzdeki hafta bu tarifi paylaşmış olurum. Bence bu tarifi kaçırmayın, çünkü tadı çok güzel oldu :)

Çok gecikmeden hemen yayınladım konumu: http://ojekalem.blogspot.com.tr/2014/04/incir-receli-tarifi-yesil-ham-incirden.html

0 yorum:

Yorum Gönder