24 Temmuz 2014 Perşembe

Pembe Noktalar / Bugün Tırnagımda Hangi Oje var-66


Uzunca bir aradan sonra yeni yazımı yazabildim nihayet.
Size sürekli aynı desenleri yapıp yazı yazmak istemiyorum ama daha önceki yazımda söylediğim gibi bu aralar üzerimde bir tembellik var. Yine işin kolayına kaçıp pembe üzerine daha açık pembe noktalar yaparak desen yaptım. Alt zeminde kullandığım flormarın bu pembesine bayılmakla birlikte tam yaz rengi olduğunu düşünüyorum. Bu sıralar çok sık kullanacağım bir renk olacak. Flormar 382 numaralı pembeyi şiddetle tavsiye ediyorum. Çabuk kıvam almayan, sürümü kolay bir oje, üstelik tırnaklarımda bir sararma da yapmadı. Pembe sevenler lafım size :)

Ve evet bir sonraki oje denemem de pembe üzerine olacak ama bu sefer sizin için özel bir şeyler yaptım. Bekleyin bakalım, beğenecek misiniz :)


Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

2 yorum:

  1. Cok begendim güzel yazi olmus. Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, blogunuza en kısa zamanda uğrayacağım :)

      Sil