18 Temmuz 2014 Cuma

Yeni is ve Sorunlar


Bu hafta hiç yazı yazamadım bloguma ama neden diye sorun bir :) iş değiştirdim, daha doğrusu işyeri değiştirdim. Her şey daha güzel olacak diye değiştirdiğim işim yeni sorunlarla başladı. Malesef bu arada da size yazı yazamadım. Ama bugün cuma ve ben yarın çalışmıyorum demek istesem de yarın da çalışıyorum. 

Açıkçası büyük umutlarla başlamıştım ama iş görüşmesinde bana anlatılanların palavra olduğunu işe başlayıp insanları tanıdıktan sonra öğrendim. İlk yaşadığım sorun servis oldu, bana 18.00 çıkış saati olarak verilen saatte servis kalmadığını öğrendim.Servis en erken 19.30'da teşrif ediyor, evim epey uzakta ve servis güzergahında değilmiş ama şoför kankilerini evinin önüne bırakıyor sağolsun. İşin aslı ben evde 21.00 oluyorum. Yani yemek ye yat moduna giriyorum hemen. Diğer sorunlardan biri maaşların geciktiği, bazen iki ayda bir alındığı bilgisi oldu, bir diğeri ise sigortaların tam maaş üzerinden yatmadığı oldu. Ben açıkçası sigortamın yatacağını bile düşünmüyorum. Cumartesi çalışmak da cabası.

İşin ne orada kaç diyorsunuz değil mi :) evet yeniden iş arayışlarına başladım. Bulur bulmaz, hatta bir iş görüşmesi çıkar çıkmak toz olacağım. Haydi hayırlısı :)

Bu sebeplerden yazılarım aksayacaktır. Ama merak etmeyin kısa sürecek inşallah :)

0 yorum:

Yorum Gönder