2 Temmuz 2014 Çarşamba

Denizyıldızı ve Ombre / Bugün Tırnagımda Hangi oje var-64


Bu aralar biraz ombreye takmış durumdayım. Yine yaz geldiği için içimi açan renkleri kullandım bunun için. Yeşil, sarı ve çok açık pembeyle yine tırnaklarıma baz olarak kireç beyazı sürerek ombremi yaptım. Sarı ojenin tırnakları sararttığını daha önceki konumda söylemiştim tekrar etmekte fayda var. Üzerine kürdanla tırnaklarıma 5 tane nokta koydum ve bu noktaları ortada birleştirdim, böylelikle denizyıldızım ortaya çıkmış oldu. Daha gerçekçi olması için denizyıldızı üzerine minik minik noktalar koyabilirsiniz benim gibi. Pek belli olmasa da tırnaklarıma simler de var, denizin parıltısını temsilen :)


Eğer bu deseni deneyip, yaparsanız mutlaka görmek isterim :)

Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder