4 Ocak 2015 Pazar

Biscolata Pia Frambuaz vs Limon Sorbe


Denediğim yiyeceklerden ikincisi Biscolata Pia Limon Sorbe ve Frambuaz oldu. Eminim sizler bu minik pastacıkları çok zaman önce denemişsinizdir ama ben yeni yeni deniyorum. Açıkçası ilk olarak frambuazlısını almıştım, sonra ekşi sözlükten araştırırken limon sorbesinin de çok meşhur olduğunu öğrenince onu da alıp karşılaştırma yapayım dedim.




Biscolatanın bu serisiyle ilgili olarak söylemem gereken ilk şey, çok çok tatlı, şekerli oluşu(glizkozu fazla mı desem bilemedim). 

Ben frambuaz, çilek, vişne, yabanmersini gibi daha çok kırmızı meyve hastası olduğum için frambuazlısını sevdim. Frambuazlı olanın çikolatası kıtır kıtır ve frambuaz jölesi de hoşuma gitti, alttaki yumuşak keki ise hafif, yumuşacık ve süngerimsi. Frambuazı, çikolatası, keki kıvamında bulduğum için tatlı krizlerinde tekrar alınacaklar arasına girdi.

Limon sorbe, ekşide okuduğum yorumlardan sonra beklentimi çok yükseltti. Frambuazlıdan kat be kat güzel bir tat olacağını düşünerek aldım, öyle ki bağımlılık yarattığını söylemişlerdi. Malesef beğenmedim ben limon sorbeyi. Beyaz çikolatası kıtır kıtır değil, yumuşamıştı (bana mı öyle denk geldi bilmiyorum) limonlu jölesini çok beğenmedim, keki ise frambuazlı ile aynı yumuşacık ve süngerimsi. Sırf keki için almayacağım için limon sorbeye elveda dedim. Bir daha almayacağım :)


Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com


0 yorum:

Yorum Gönder