24 Ocak 2015 Cumartesi

Doa Kozmetik Alısverisi



Bugün yılbaşından iki gün sonra yaptığım Doa Kozmetik alışverişinden bahsetmek istiyorum. Yılbaşı geçeli bir ay oldu olacak sen yeni mi yazıyorsun diyebilirsiniz ama o kadar uzun kargo bekledim ki, alışverişim elime geçeli sadece 1 hafta oldu.

Doa Kozmetik ürünlerini bloglar, forumlar sayesinde gördüm. Ucuz olduğu için saflığına, kalitesine inanmayanlar olduğu gibi, koşulsuz tapanlar da çok fazla. Ben sadece denemek istedim, umarım ben de çok memnun kalırım ve aradığımı bulmuş olurum.

Doa Kozmetik yılbaşına %33 indirim yapmış ancak benim yılbaşından 2 gün sonra bundan haberim olunca kaçırmış oldum indirimi. Hem de alışveriş yapanlara tırnak bakım yağı hediye ediyorlardı, yılbaşına özel. Neyse ki beni de ayırmamışlar, bana da hediye göndermişler.

Tek sorun yılbaşı yoğunluğu nedeniyle ürünleri kargoya verme süresiydi. Sanırım 15. günde ürünler elime ulaştı. Geç olsun güç olmasın dedim, bekledim. Nihayet ürünler geldiğinde, güzelce paketlenmişti ürünlerim.


sıvı yağlar için yapmış oldukları kutu beni hem şaşırttı hem de çok hoşuma gitti. Bloglarda gördüğüm kadarıyla paketleme ve ambalajdan çoğunlukla memnun kalınmamış. Ambalajların çok kötü olduğundan bahsediliyordu ama sanırım ambalajlar yenilenmiş ve paketlemeye önem verilmiş bu sefer.

Ürünler kırılmadan, dökülmeden, sağlam ambalajlarında elime ulaştı. Çok fazla kullanma fırsatım olmadı. Size neler aldığımdan bahsedeyim. Kullandıkça da ürünleri ayrı ayrı inceleyeceğim.

Sadece saç ürünü aldım Doa Kozmetikten. Aldığım ürünlerin çoğu (Saç bakım maskesini saymazsak ve hediye olan tırnak bakım yağını) hem saç hem de cilt için kullanılıyor. 

Saçlar için hep övgüyle bahsedilen Hindistan cevizi yağı, hepimizin bildiği Argan yağı, denemek istediğim Shea yağı ve çoğu kişinin çok memnun kaldığı Keratinli saç bakım maskesi aldım.

Hindistan cevizi yağı, Shea yağı ve Keratinli maske 100ml, Argan yağı 30ml, tırnak bakım yağı ise 10ml kadar.
Fiyatları sitelerinde mevcut ve değişken olduğu için yazmıyorum. Üyelere özel %10 indirimi var, özel günlerde de indirim yapıyorlarmış. Bakalım memnun kalırsam indirimleri kaçırmam ben de :)

Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder