31 Aralık 2014 Çarşamba

Yılbası desenleri / Bugün Tırnagımda Hangi Oje var-75


Bu sene yılbaşı konseptli oje deseni yapmakta biraz geç kalsam da henüz ojelerini sürmemiş olanlar için(ve biliyorum her zamanki gibi kırmızı oje favori) değişik bir desen yaptım. Belki biraz fazla basit ve biraz kırmızısı eksik olsa da, malesef kırmızı ojem donmaya yüz tutmuştu ve bunu fark ettiğimde çok geçti artık.
Geçen sene daha fazla oje deseni yapmıştım, linklerini aşağıda vereceğim. İçlerinden birisini seçip yapabilirsiniz eğer hala vaktiniz varsa :)

Ben herkese musmutlu, sağlıkla, huzurla dolu, daha az iş stresi yaşadığımız, sevdiklerimizle birlikte güzel bir sene diliyorum, yanında da biraz para olsa fena olmaz hani :)

Kendinize çok çok çok iyi bakın.... Senenin son yazısını da yazmış olayım :)

Ve geçen seneki yılbaşı desenlerime ulaşmak için burayı, burayı, burayı, burayı tıklayabilirsiniz :)

Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com




0 yorum:

Yorum Gönder