28 Aralık 2014 Pazar

Jelibon Karpuz



Bu ara denediğim abur cuburun haddi hesabı yok gibi, o yüzden tadına baktığım şeyleri ufaktan değerlendirsem mi diye düşünüyorum. İlk olarak jelibonla başlayayım dedim. Malum daha önceden de haribonun bir jelibonuyla ilgili konum vardı. 


Raflarda çok sık görür olduğum, belki daha önceden de vardı ama benim gözüme yeni yeni çarpıyor Jelibon Karpuz. Aldığımda hangi tatla karşılaşacağımı biliyordum gerçi... Sakızda, şekerde, jelibonda karpuz aromasını kim keşfettiyse karpuzla alakası olmayan ama artık kanıksadığımız karpuz aromasıydı yine karşılaştığım. Ha sevmiyor değilim ama bize bunu karpuz diye kakalamalarını da istemiyorum. Karpuzlu şeker-sakız üreticileri burdan size sesleniyorum, karpuz aromalı diye sattığınız şeylerin karpuzla uzaktan yakından alakası yok, bilin istedim.

Beğenip beğenmediğime gelince, bir topik, bir kolalı, bir ayıcık değil malesef. Raftaki son jelion karpuzlu olmadığı sürece de bir daha almayacağım. Ha jelibondan vazgeçmeyeceğim tabi ki :)


Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com


0 yorum:

Yorum Gönder