9 Ağustos 2014 Cumartesi

Sarı oje / Bugün Tırnagımda Hangi Oje var-67



Merhabalar,

Bu aralar genellikle nailart konularına ağırlık verdim, zamansızlıktan dolayı diğer konularda araştırma yapıp yazmaya fırsat bulamıyorum. Bildiğiniz gibi iş değiştirmiştim ve sorunlar beraberinde gelmişti, bunlardan birisi de zamansızlık :( 

İş yerinde çektiğim fotoğraf ancak bu kadar oldu. Acele bir şekilde çektim, yan çekmişim hiç farkında bile değilim. 

Sarı üzerine pembe çiçekler yaptım, aslında çok canlıydı ama fotoğraf çektiğim odanın ışığı yetersiz geldi sanırım, bilgisayara attığımda fotoğraf pek bir cansız :( ve yine bu sarı ojeyle ilgili bir sorunum var, o da altına baz olarak renksiz oje sürmeme rağmen sildikten sonra tırnaklarımı sararttı yine. Siler silmez tekrar parlatıcı sürüp sildiğimde o sarılık biraz azaldı çok şükür. Galiba bu sarı ojenin rengini çok beğenmeme rağmen çok sık kullanamayacağım. Flormarın bu sarı ojesini kimseye tavsiye etmiyorum. Daha önce de aynı nedenle bir süre sarı tırnaklarla gezmiştim.

Yaptığım diğer sarı oje ile denemem için şuraya alayım sizi :)


Yorum bırakırsanız ve kanalıma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder