10 Ağustos 2014 Pazar

Ben Seni Sevdim Mi? / Haftanın Siiri-25


BEN SENİ SEVDİM Mİ ?

Ben seni sevdim mi? Sevdim, kime ne?
Tuttum, ta içime oturttum seni,
Aldım, okşadım saçlarını, öptüm.
İçtim yudum yudum güzelliğini.

Ben seni sevdim mi? Sevdim elbette.
Bendeydi özlemlerin en korkuncu,
Çıldırırdım sen ne kadar uzaksan.
Aşk değil, hiç doymayan bir şeydi bu.

Ben seni sevdim mi? Sevdim doğrusu
Sevdikçe tamamlandım, bütünlendim.
Biri vardı ağlayan gecelerce,
Biri vardı sana tutkun; o bendim.

Ben seni sevdim mi? Sevdim, en büyük
En solmayan güller açtı içimde.
Ömrümü değerli kılan bir şeydin
Sen benim bozbulanık gençliğimde.

Ben seni sevdim mi? Sevdim, öyle ya
Bir çizgiye vardım seninle beraber
Ve bir gün orada yitirdim seni.
Ben seni sevdim mi? Sevdim, ya sen beni?

Ümit Yaşar Oğuzcan

0 yorum:

Yorum Gönder