16 Ağustos 2014 Cumartesi

Gelecek Konularım Neler Acaba?

O kadar uzun aralar veriyorum ki bir türlü toparlanıp da aklımdaki bir sürü güzel şeyi paylaşamıyorum sizlerle. Eğer böyle bir konu yazarsam bloguma daha çok zaman ayırmaya motive olabilirim diye düşündüm. Ve evet gelecek konularım neler mi?

Sizlere son birkaç senedir çok severek yaptığım kızılcık marmelatının tarifini vereceğim. Eğer siz de tatlı yerine ekşiyi seviyorsanız benim gibi bayılacaksınız bu tarife. Hem de kızılcığın çıktığı şu mevsimde kaçırmadan alın derim. 

İkinci olarak tabi ki yeni bir oje deseni geliyor, her zamanki gibi :)

Haftanın şiirini unutmayalım, ne üzerine olsa tam karar veremedim ama...


Son olarak çiçeklerimle ilgili bir konu olacak. Kaktüslerimin son hallerini ve diktiğim çiçeklerin, sebzelerin son durumlarını yazacağım. 

Şimdilik bu kadar ama bu konuları önümüzdeki iki hafta içinde paylaşmış olmayı düşünüyorum. Eğer birisi bile ilginizi çektiyse beni takipte kalın :)

Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com


0 yorum:

Yorum Gönder