9 Haziran 2014 Pazartesi

Pembe Tonlu French / Bugün Tırnagımda Hangi Oje var- 62


Uzun zamandır normal bir şeyler yapmıyordum tırnaklarıma ve genellikle de uzun tırnaklarda french yaptığımda beğenmiyordum. Tırnaklarımı kısa kesmek zorunda kalınca french yapayım bari dedim. Fotoğraflarda çok fazla pembe tonlu olduğu belli olmasa da açık tonlu flormar 396 no’lu pembesini kullandım. Bu renk tam french yapmak içinmiş meğer. Rakı beyazı asla vazgeçemeyeceğim bir renk olsa da tırnaklarımı daha pembe gösterdiği için french yaparken bu pembeyi fazlaca kullanacağım gibi görünüyor, siz ne dersiniz? :)

Yorum bırakırsanız ve kanalıma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

2 yorum:

  1. Tirnaklarin cok kisa oldugu icin pek yakismamis uzatmalisin bence el yapina daha cok yakisir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, genelde uzun tırnaklarım ama arada bir kesmek lazım.
      Ayrıca uzun olunca french pek güzel durmuyor bende malesef :)

      Sil