25 Haziran 2014 Çarşamba

Ne Oldu Ne Bitti


Uzun zamandır maalesef blogdan uzak kaldım, yazı yazamadım. Hem son zamanlardaki yoğunluk hem çabalarımın boşa çıkmasına üzüntüm yüzünden bir süre ara verdim ama kısmetse başlıyorum artık tekrar yazmaya.

Biliyorsunuz son konularımda kısmetse yurtdışına kısa bir gezi yapacağımı söylemiştim. Her şeyimi ayarlamış, bütün belgelerimi toplamıştım. Hiçbir eksik belgem olmamasına ve gideceğim yerlerin, uçak biletlerimin parasını da ödememe rağmen vize alamadım. Aracı kurum ile başvurmama rağmen konsolosluk tarafından görüşmeye de çağırıldım ve resmen orada aşağılanıp kaçak muamelesi gördüm ve üzerine red yedim. Yaptığım bütün masraflar da boşuna gitti. Moralim çok bozuk o yüzden :( gelmiş geçmiş olsun, bir daha o ülkeye vize başvurusu yapmamaya yemin olsun.

Bu sırada ektiğim biberler, domatesler, kabaklar meyvelerini vermeye başladılar. Sarı kantaron yağımız rengini almaya başladı, kıpkırmızı oldu. Fotoğraflarını da çektim sizler için, aşağıda linklerini de vereceğim.
Biberlerimiz epeyce büyüdü ama üzüldüğüm bir nokta sadece iki tane çıktı. Diğer çiçeklerini de döküyor sürekli neden bilmiyorum.


Domateslerimiz de iki tane domates verdi, bakalım devamı gelecek mi ve henüz kızarmadılar.



Balkabakları sürekli meyve veriyor ancak maalesef gelip geçen tarafından koparılıyorlar, sanırım birisi özellikle gelip topluyor.

Son olarak sarı kantaron yağı henüz olmasına bir ay kadar olmasına rağmen kıpkırmızı oldu ve rengini almaya başladı.

Biber ekimiyle ilgili konu için buraya
Domates ekimi yazım için buraya
Balkabaklarını nasıl ektiğimi görmek için buraya

Sarı kantaron yağı yapımı için buraya tıklayarak yazılarıma ulaşabilirsiniz :)

Yorum bırakırsanız ve kanalıma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder