4 Haziran 2014 Çarşamba

Neden Bu Sıralar Az Yazıyorum?


Uzun zamandır pek fazla yazı yazamıyorum. Pasaport almak konusunda bir yazı paylaşmıştım bir süre önce ve şuan da vize işleriyle uğraşıyorum. Bir gün bile yurt dışına çıkmaya çalıştıysanız bilirsiniz vize prosedürünün ne kadar uzun bir süreç olduğunu ve istemedikleri evrak olarak bir ebemizin adı olduğunu. 

Ben de bu süreçte sıkıldım, yoruldum ancak biraz da yolun sonuna geldim. Pek eksik gedik evrak kalmayınca yazmaya fırsat buldum ve mazeretimi sunayım istedim sizlere. Çok çok yakında vize randevum var ve beni stres basmış durumda olsa da yazmayı da çok özlemişim bir yandan. 

Nereye, niçin gittiğim konusuna gelince inşallah vizemi aldıktan sonra özel bir yazı yazacağım. Vize randevusu ve sonrasında pasaportum bana geri dönene kadar rahat bir uyku yok bana. Eğer alabilirsem vizemi çok yakında da beni bir yolculuk bekliyor. Umarım her şey yolunda gider ve ben de size yeni deneyimlerimi yazabilirim sık sık. Bir süre daha az yazı olacak ama sonra eskisi gibi düzenli yazacağım inşallah :)

Yorum bırakırsanız ve kanalıma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder