4 Mayıs 2014 Pazar

Küçük bir tatlı molası “ Mon Chéri”



Çikolata her kadının sevdiği, vazgeçemediği, mutlu olunca da mutsuz olunca da bayıldığı bir yiyecek. Bu yüzden olsa gerek bana da hediye olarak çikolata geldi. Tabi ki herkes gibi ben de mutlu oldum bu duruma. Hele ki hediye olarak bir kutu “Mon Cheri” gelince daha çok sevindim. Benim için anlamlı bir hediyeydi zira kendisi :)

Bu çikolatanın özelliği ısırdığınızda içinden vişne likörü akıyor olması. İçinde azıcık değil, bildiğiniz likörün üzerine ince bir tabaka çikolata kaplamışlar gibi epeyce vişne likörü çıkıyor, yanında da bir tane içinde vişne  var. Çikolata ve likör birleşince de tadından yenmeyen bir durum ortaya çıkıyor.


Eğer bir yerde görürseniz mutlaka deneyin derim, pişman olmazsınız :)


Yorum bırakırsanız ve kanalıma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder