13 Mart 2016 Pazar

Kırısıklık Karsıtı Cilt Kapsülü



Şimdi vakti zamanında bana gelen bir hediye bu, bunu veren bana bir şey mi ima etmeye çalıştı acaba? :) Üzerindeki yazıdan tek anladığım kırışıklık karşıtı olduğu, onu da google translate sağolsun anlayabildim. 



Aslında her güne bir kapsül var, her gün birini kullanmak gerekiyor ama ben öyle üşengecim ki haftada bir kapsül kullanmak niyetiyle başladığım bu paketi aylardır bitiremedim. Birincisi hoşuma gitmeyen bir kokusu var, yüzümde kaldığı süre boyunca buram buram o koku burnuma burnuma geliyor. İkincisi gözle görülür bir şey olduğunu sanmıyorum. Düzensiz kullandığımdan da olabilir bilmiyorum. 



Ben bunu gördüğünüz gibi ucundan kesip, elime sıkıyorum, jelimsi bir yapısı var, biraz da yağlı gibi. bütün yüzüme yetecek kadar çıkıyor içinden hatta artıyor bile. Gece yatarken sürüyorum, sabah banyoya giriyorum böylece kokuya minimum maruz kalmış oluyorum.

Cildimi biraz yumuşatıyor, esneklik sağlıyor gibi ama tabi ki bu geçici bir hissiyat. Banyo sonrası yüzüm yine eski haline dönüyor, herhangi bir esneklik yumuşaklık falan kalmıyor.

Ama dediğim gibi ben düzenli kullanmıyorum, belki düzenli kullanımda işe yarıyordur.

Yokluğunda aramayacağım bir ürün, kaldı ki avokado maskem daha iyi sonuç veriyorken bu ürüne dönüp bakmam bile :) 


Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder