17 Nisan 2016 Pazar

Elseve Parlaklık Veren Saç Bakım Kremi


Bir süredir bu saç kremi hakkında yazmak istiyordum ama fırsat olmuyordu bir türlü. Bende küçük boyundan iki tane vardı, birinin dibini görünce yazayım artık dedim. Zira deneme süresini çoktan geçtik :)

En son arı Elseve arı sütü şampuan ve saç kremini kullanıyordum. Şampuanı kullanmaya devam ediyorum. Arada Gliss'in Ultimate Oil Elixir (hani şu kahverengi şişede olan) şampuana şans vereyim dedim ama Ultimate Repair'de yaşadığım hüsranı bunda da yaşayınca arı sütüne devam ettim. 
Gliss nedense benim saçlarımı aşırı dökerken, şekil almaz bir hale de sokuyor. 

Neyse konumuz Elseve parlaklık veren inci proteini içeren saç kremi :) bu saç kremini arı sütü saç kreminden daha çok sevdim. Aşırı dolaşık saçlarımı azıcığıyla bile kolaylıkla açabiliyorum. Arı sütünde bir avuç kullansam bile bu kadar kolay açamıyordum ama bunu kullandığımdan beri tarak saçlarımdan kayıp gidiyor. Tararken zorlanmadığım için de saçlarımı yolmuyorum dolayısıyla daha az dökülüyor. Kokusu da gayet hoş, ağır değil. 

Eğer bir arayıştaysanız ve ne denesem diye düşünüyorsanız bence bunu denemelisiniz. 

orum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

1 yorum:

  1. Bir dönem bende kullanıp memnun kalmıştım iyi oldu bu blogta gördüğüm hatırlatmış oldunuz en kısa zamanda edineceğim:)

    YanıtlaSil