21 Mayıs 2015 Perşembe

Karsıyaka Çiçek Festivali 2015





Şu baharın gelmesini en çok istememin nedenleri çiçeklerin rengarenk açması, hafif tembelliğin çökmesi, güneşin kavurmadan içimi ısıtması, kuşların sesleri, denize bir dinginlik çökmesi... Birçok neden sayabilirim sanırım, baharı seviyorum, çiçekleri ayrı bir seviyorum. Her ne kadar çiçekler üzerime polenlerini salsalar bile onları çoooook seviyorum. Hep hayalimdir küçük bir bahçemin olması, rengarenk çiçekler dikmem, onları sevip onlarla konuşmam.




Şimdilik bu hayal gerçekleşmese de sağolsun varolsun Karşıyaka belediyesi epey bir zamandır her sene çiçek festivali düzenliyor. Her sene gidiyorum, hatta abartıp 2-3 kere gittiğim de oluyor.
Bu sene 15-18 Mayıs tarihleri arasında gerçekleşti festival. İşte sizin için birkaç fotoğraf çektim. Eğer İzmir'de yaşıyor ve bu festivali kaçırıyorsanız bence çok şey kaçırıyorsunuz. Seneye mutlaka ama mutlaka gidin derim. Küçücük bir fesleğen dahi olsa alın, gözünüz gönlünüz açılsın, içiniz mutluluk dolsun :)





Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder