2 Mayıs 2015 Cumartesi

Doa Kozmetik Keratinli Saç Bakım Maskesi



Yılbaşı indirimiyle Doa Kozmetikten aldığım, üzerinden aylar geçmesine rağmen bir türlü yazamadığım bir ürün daha, Keratinli Saç Bakım Maskesi. Bu ürünü 15 Şubat indiriminde de almıştım. %50 indirimi görünce biri bitmeden diğerini almak biz kadınların en sevdiği şey olsa gerek :)



Gelelim maskeye, nasıl kullanıldığına... Doa'nın sitesinde nemli saça uygulayıp, kalın dişli bir tarakla tarayın sonra da minimum 3 saat bekletin demiş. 3 saat bana da çok uzun geldiği için bir de ben nasıl kullandığımı söyleyeyim. Ben saç dip ve uçlarıma hindistan cevizi yağı + shea butter uyguladıktan sonra saç uçlarımı suyla ıslatıyorum, nemlendirip üzerine az miktarda keratin maskesini saçlarıma yediriyorum. Ben öyle avuç avuç maske kullanan birisi değilim, o yüzden belki bir çay kaşığı kadar maskeyi saçlarıma yedirebiliyorum. Saçlarım sütyen hizasının altında ve ne seyrek ne de çok fazla, bana bu maskenin az bir miktarı yetiyor. Ben en fazla 1 saat bekletip saçlarımı yıkıyorum. 3 saat bekletmek için gece yapıp sabaha yıkamak lazım ama ıslak saçlarla uyursam baş ağrısı oluyor bende o yüzden pazar sabahları uyguluyorum genellikle.

Etkisi ise saçlarım parlak ve yumuşak oluyor ama biraz daha çabuk yağlandırıyor benim saçımı. Ama bu yağ saçımı enteresan bir şekilde yapış yapış yapmak yerine parlak gösteriyor :) Aldığımdan beri kullanıyorum yani yaklaşık dolu dolu 4 aydır kullanıyorum biterse tekrar alırım diye düşünüyorum.

Özellikle doa kozmetik ürünleri sonrası saç nezlemin iyiye gittiğini düşünüyorum. Bu konuda ayrıca bir şeyler karalayacağım vakit bulursam. 

Diğer ürünlerin yorumlarını da yakında teker teker yazacağım.

Shea butter + hindistan cevizi ile ilgili yazıma da şurdan ulaşabilirsiniz.

Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder