14 Şubat 2016 Pazar

14 Şubat -Kalpler, Kalpler, Kalpler :)


Şimdi bu günü atlamak olur mu, olabilir... her günü sevgililer günü gibi yaşayanlar vardır belki, düşük bir ihtimal :)

Günün anlam ve önemine uygun olması için minik minik kalpler elde edebileceğiniz buz kalıbını Aliexpress'ten aldım :)

Aliexpress'ten alışveriş yapanlardan biri oldum. Bu siteden aldığım 10'a yakın ürün var. Birkaç tanesini zaman zaman blogumda yazmak istiyorum. Her yerde nasıl alışveriş yapıldığını anlatan yazılar var ama onu da yazabilirim. Ben internet alışverişlerimde sanalkart kullanıyorum, internette alışveriş yaptığım yer ne kadar sağlam olursa olsun güvenmediğim için en sağlam yöntemin bu olduğunu düşünüyorum.

Gelelim bu minnak kalpli kalıba... Kendisi el kadar, kalpler ise elimde gördüğünüz gibi mini minnacık ama benim çok hoşuma gitti. Yaz gelse de içtiğim her içeceğe bu buzlardan atsam diye bekliyorum :)

Fiyatı 1,5 $

Elime 15 gün gibi bir sürede geçti. Çin'den gelen bir ürün için çok kısa bir süre. Çünkü 1 aydan fazla beklediğim siparişlerim de olmuştu. 

Eğer ürünü sitede incelemek isterseniz tam buraya tıklayabilirsiniz. 

Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com



0 yorum:

Yorum Gönder