15 Şubat 2015 Pazar

Mesele 15 Subat'ta da Sevebilmek-Doa Kozmetik :)



Doa kozmetiğin "Sizi 15 şubatta kim sever tabi ki doa kozmetik" konseptiyle bugüne özel indirimini geç de olsa haber vereyim dedim.
Amacım reklam yapmak asla değil, sadece doa kozmetik ürünlerini denemek istiyorsanız ama acaba param çöpe mi gider diye almaya eliniz gitmiyorsa, denemek için bir fırsat bu bence. Ben mesela denemek istediğim ama pahalı bulduğum üç ürünü attım sepete, birincisi japon kirazı vücut losyonu, ikincisi 50 faktörlü güneş yağı ve saç bakım yağı. Bir de biliyorsunuz daha önce aldığım ürünler vardı, onlardan memnun kaldıklarımı stoklamak amacıyla aldım. Yakında yazılarını da yazacağım.
Dediğim gibi %50 indirim cidden zaten uygun olan fiyatları iyice aşağıya çekiyor, 25 lira üzerine de kargo bedavaya geliyor, üzerine bir de havale ile ödeme yapılırsa %5 indirim yapıyorlar. Abartmamak adına kendime bir limit belirleyip öyle alışverişe başladım, bu yüzden merak ettiğim bir kaç ürünü sepetimden çıkarmak zorunda kaldım. Artık onlar da başka bir indirime :)
Artık memnun kalmayacak bile olsam için rahat, indirim sağolsun :)

Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com


0 yorum:

Yorum Gönder