27 Aralık 2015 Pazar

Yılbaşı indirimi - Flormar internet Alışverişi



İnternetten çok fazla alışveriş yapmayan biri olarak bu aralar ruhumdaki daralmalar, hiçbir şeye vakit bulamama nedeni ve alışverişin beni bir nebze rahatlatacağı düşüncesiyle internetten alışveriş yapmaya karar verdim.

Ciddi anlamda iş dışında yapabildiğim zerre bir şey yok bu aralar. Eve gelip dahi çalışıyor oluşum beni derinlere sürüklüyor... Neyse konumuz bu değildi sanki :)

Aslında makyaja merakım da yoktur ama işe giderken bir kalem, bir rimel, bazen de ruj kombinasyonunu uyguluyorum. Oje ise vazgeçilmezim malum.



Fazlaca flormar ojeleri kullanan birisi olarak flormarın internet sitesine sürüklenmem de bu yüzden oldu. Ojelere bakarken outlet kısmına, yılbaşı indirimi kısmına da uğrayınca, bir de üzerine 50tl ve üzerine yılbaşı hediyesi verince - hem de kargo ücretsiz olunca dayanamayıp oje dışında birkaç şey daha aldım. 

Öncelikle ödeme-adres kısımlarıyla ilgili ufak tefek sıkıntılarım oldu. Adres değiştirmek istediğimde, kabul ettiler, ancak yine de ilk verdiğim adrese gönderdiler. Havale ile ödediğimde 3gün boyunca paranın gelmediğini söylediler, 3.günün sonunda her ne hikmetse para hesaplarına geçmişti falan.

Bunların dışında gelen kutuyu, paketlemelerini, altına üstüne kırılmasın diye köpük tarzı bir şey koymalarını sevdim. 

Ürünleri incelemeyeceğim şimdi, çünkü daha çok azını kullanma fırsatım oldu. 

Aldığım ojelerin pek çoğu, hatta 5 tanesi sanırım 1tl idi. sadece şu şişesi farklı olan yeşili 1.90tl'den aldım diye hatırlıyorum. 1tl'ye oje bulunca sevebileceğimi düşündüğüm renklerden aldım ben de. Ojeler dağılmasın, kırılmasın diye güzel bir kutuya koymuşlar, bence çok da iyi olmuş. 

Yine her zaman kullanacağım ve dibini çabucak göreceğim bir aseton aldım. Aseton demişken farklı asetonlar hakkında yazılar yazıyordum bir ara ne oldu ona :) Pembe sevgimden dolayıdır ki pembesini aldım tabi ki :)



Bir tane colorliner dedikleri, ucu ince fırçalı renkli likit bir eyeliner aldım. Rengi kahverengi gibi, diğer renklere cesaret edip alamadım, çünkü çoook renkliydiler :) 
Fiyatı 5tl idi. 

Bir tane beyaz göz kalemi aldım, bunu gözün içine sürünce gözü büyük gösteriyormuş, bir umut gözlerimi büyük gösterir mi diye aldım.

Hayatta kullanmadığım bir şey dudak kalemi aldım bir de, kullanır mıyım peki orası da meçhul :) neyse bulunsun. Rengini makul bir renk olsun diye pembe tonlarında seçtim. Kalemlerin tanesi 4,90tl

2 tane Extreme color lip lacquer, likit ruj aldım. İnternette araştırdım bunu alırken, kullananlar pek bir memnunlar, çok kalıcı, çok güzel demişler diye iki rengini aldım, tanesi 5'er tl bunların da. 

Gelelim paketin en pahalı ürününe :) 50 lirayı doldurmak için sepete attıklarım yetmeyince ve sürekli kullanacağım bir şey olsun diyerek tırnaklarımı süslemek için fırça seti aldım. 13,90tl olması lazım. 

50 lira ve üzerine 3 farkı hediye seçeneğinden birini seçebiliyorsunuz. Ben göz makyaj temizleyici, rimel ve siyah göz kalemi olan kutuyu seçtim. En mantıklısı o geldi bana. 

Böylece kendime yılbaşı hediyesi olarak bunları almış oldum. Rahatladım mı, mutlu oldum mu derseniz :) birkaç günlüğüne eveeeet :D

Bu arada bir haberim var size, ama daha sonra söyleyeceğim bunu ;)


Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com


0 yorum:

Yorum Gönder